Antal Besökare

söndag 6 februari 2011

Ett litet HEJ!

Hej Myrlotta här,
ville bara ta tillfället iakt att tacka så mycket för alla presenter och blommor och fina ord från älskade barn, föräldrar och kollegor! Av mina medarbetare fick jag ett presentkort till min favorit butik INEX så nu skall det shoppas färg :-)

Det kändes allt lite sorgligt (inte så lite heller) att ge Gun mina nycklar till Nallen, Nallen som varit min arbetsplats över 6år!!! Men livet går vidare och nya krafter kommer lyfta Lasarettsgatans Förskola till ännu högre höjder, var så säker!

Om jag får för Nallen tänkte jag göra små nedslag här på bloggen då och då, hej för nu, dax för mig att lära allt om "Hjärntorget" plattformen för möten mellan Pedagoger föräldrar och barn i Göteborg. Föräldrar kommer snart att få en inbjudan in i den, spännande, spännande!

Tjingeling
Myrlotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar